0
Je winkelwagen

Veelgestelde vragen

Hier krijg je antwoord op de meest gestelde vragen. Klik hier voor meer informatie over de verzendkosten, levertijd en retourneren. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de contactpagina.

welke betaalmethodes zijn er?

Je kan op dit moment alleen met iDEAL betalen.

kan ik een btw factuur krijgen?

Helaas, je kan geen BTW-factuur van je bestelling krijgen. Sinds 1 april 2024 is Theo’s bedrijf namelijk hiervan vrijgesteld. Goed nieuws: je hoeft geen BTW meer te betalen over je aankoop!

Het product dat ik wil is uitverkocht, wanneer is het weer op voorraad?

Uitverkochte producten komen vaak wel, maar niet altijd terug. Theo maakt regelmatig nieuw steengoed, maar op de webshop staat enkel een selectie van het totale assortiment. Wil je alles zien? Kom dan gerust langs in de galerie. Wil je iets specifieks bestellen? Stuur een berichtje.

Zijn de kopjes vaatwasserbestendig?

Jazeker! Theo’s keramiek kan gewoon in de vaatwasser, tenzij anders aangegeven bij het product zelf.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling goed doorgekomen?

Kijk even in de spam-folder van je mail, daar komt de bevestigingsmail nog wel eens terecht. Kan je de mail daar ook niet vinden? Neem dan contact op.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat kan op afspraak. Bestel dan via e-mail in plaats van via de webshop.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, hoe kan dat?

Theo zal wekelijks bestelde pakketjes verzenden. Bij een speciale bestelling is er contact per e-mail over de levertijd. Na 7 werkdagen nog geen post? Stuur dan even een berichtje!